Set bijuterii din sarma de argint

Acest set a fost o comanda speciala din partea Andreei (nasica mea cea mica). M-a rugat sa-i fac biju’uri cu verde fara a avea preferinte in ceea ce priveste modelul..asa ca mi-a dat mana libera aici. Si cum mie imi plac florile (asta o sa se observe probabil in majoritatea posturilor😀 ) am impodobit-o cu multe multe floricele dragalase si delicate.

Am optat pentru sarma de argint 925 de aproximativ 0.8 mm diametru, respectiv 0,4 mm si margele din pietre semipretioase (agata indiana).

Pentru colier am cumparat un lantisor finut de argint si l-am „cusut” cu sarma de 0,4.

Bratara

Colier si cercei

Acest articol a fost publicat în Bratari, Cercei, Colier, Seturi și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

