Tort din scutece

Pe 28 august 2009 a venit pe lume o minune ce a starnit cele mai frumoase sentimente in sufletul meu si care e comoara cea mai de pret a nasei mele. In data de 13 noiembrie preotul ni l-a prezentat oficial tuturor. El este Alexandru, cel mai cuminte copil din lume🙂 Iar ea este mamica lui, Cristina.

Viata este cel mai bun prilej de bucurie si, in acelasi timp, cel mai bun pretext de a face cadouri celor dragi.

Nu stiu care este cel mai potrivit cadou pentru un botez, dar cu tortul meu de pampersi cu siguranta am mers la sigur.

Materiale folosite:

– disc de carton invelit in staniol

– un pachet mare de pampersi (cel care l-am luat eu avea aproape 60 de scutece)

– elastice pentru bani de diferite marimi, de preferat albe – nu se gasesc de cumparat pe culori sau marimi. Eu le-am cumparat de la librarie si am gasit in punguta elastice de la mici pana la imense🙂

– pamblica din saten – nu mai tin minte cati metri am cumparat. A intrat destul de mult la fundita.

– folie de plastic  – am luat in considerare si igiena, asa ca eu am invelit cu grija „blaturile”. pe cele mari le-am invelit in straturi, de la interior spre exterior.

Acest articol a fost publicat în Idei&Tutoriale și etichetat , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

