Floare denim

Pentru floarea asta nu am folosit nici un tipar. Pur si simplu am decupat petalele, si le-am cusut intre ele. Am vrut sa-i dau un accent elegant, asa ca i-am adaugat margelute din cristal.
Nu este o regula in a face asa ceva…singurele reguli sunt dictate de imaginatie😉

P.S.: Floricica a fost facuta cadou pentru a putea fi purtata de o persoana deosebita la o ocazie deosebita. Eu personal sunt foarte fericita ca si-a gasit in sfarsit stapana🙂

Acest articol a fost publicat în Accesorii par și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

