Another spring…another face :)

Ieri am descoperit intamplator vopseaua spray pentru hobby si am vrut sa o testez cat mai repede. Cum am ajuns acasa m-am tot uitat in jur si m-am tot gandit ce sa schimb. Dar cum nu am vrut sa risc prea tare…am ales sa dau alta fata unui ghiveci de flori🙂


Din pacate nu am avut in casa decat un ghiveci gol micut… spre minuscul🙂

L-am spalat bine bine, l-am lasat sa se usuce la fel de bine si apoi l-am vopsit. Am luat un spray alb mat si imi place foarte mult cum a iesit. Are o putere de acoperire incredibila. Singura problema este ca se usuca destul de greu (24 ore uscat definitiv…dar il poti atinge dupa 2-3 ore) si ca are tendinta sa nu adere pe suprafete lucioase, asa ca recomand slefuirea suprafetelor inainte.

Dupa cum se observa in poza urmatoare, am desenat un model cu creionul si apoi am incercat sa acopar cu marker permanent…ceea ce parea initial sa functioneze de minune…insa dupa vreo 5 minute markerul s-a uscat si a inceput sa nu mai coloreze cum trebuie…a lasat urme destul de uratele😦

Pentru ca nu am avut rabdare sa ma gandesc la o solutie mai buna, am incercat sa repar greseala cu cerneala pentru imprimanta (chiar daca stiam ca, spre deosebire de marker, se sterge si se intinde in contact cu apa) dar rezultatul a fost mai mult decat dezastruos😦 Cea mai mare problema a fost ca atunci cand am desenat cu creionul am zgariat pelicula de vopsea, iar cand am dat cu cerneala din abundenta, in acele locuri a inceput sa se ia vopseaua..asa ca atunci mi-a venit stralucita idee de a coji de tot vopseaua pe conturul modelului si zic eu ca a iesit superb🙂


Acest articol a fost publicat în Idei&Tutoriale și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Another spring…another face :)

  1. bebe86 spune:

    f misto munca ta!
    esti creativa ceea ce e bine!🙂

  2. danusza spune:

    Multumesc!! Sunt extrem de fericita ca am revenit pe drumul asta. Nu cred ca ti-am spus vreodata, dar eu am terminat liceul de arta si nu am mai pus mana pe pensula de aproape 6 ani😦 But…good news!! Ieri mi-am cumparat vreo 15 pensule de diferite marimi si cred ca in curand voi vedea „if i still have it”🙂
    I’m so happy happy happy!!!😀

  3. foxxy26 spune:

    F frumos danusza, felicitari ca ai rabdare si indemanare. Mie mi-a placut intotdeauna sa fac lucruri de mana mea, dar nu prea am indemanare si imi pierd rabdarea repede daca nu ies ca lumea🙂

    • danusza spune:

      Aici semanam putin…si eu imi pierd rabdarea cand nu-mi iese ceva cum trebuie sau cum mi-am imaginat😛 asta mai ales la croitorit😉

  4. andutzza spune:

    da mito tare. eu am vopsit asa cu alb si am legat sus o panglica rosie cu funditza

Lasă un răspuns

