Another spring, another face – Part 2

In fiecare primavara cand scot florile pe balcon le schimb pamantul si mai cumpar cateva ghivece noi. Anul asta am hotarat sa le dau alta fata celor vechi, pe care le aveam deja goale. De data asta am folosit tehnica servetelului🙂

E atat de simplu de realizat si atat de spectaculos!!!🙂

Acest articol a fost publicat în Idei&Tutoriale și etichetat , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Another spring, another face – Part 2

  1. bebe86 spune:

    tu le-ai desenat???
    uau!ai talent nu gluma! :
    felicitari!

    • danusza spune:

      Nu le-am desenat, am folosit tehnica servetelului🙂 Adica alea sunt floricele decupate din servetele si lipite😉

  2. bubilove spune:

    tare tare tare frumoase!
    bravo,danutza!

  3. foxxy26 spune:

    F frumoase, dar ai dat cu ceva peste servetele? Sa nu se ude?

    • danusza spune:

      Nu am dat cu nimic, dar nu cred ca vor fi probleme…sper🙂
      Am dat doar un strat subtire de aracet peste, dar acum ca ai pomenit de asta am testat sa vad daca se uda si am observat ca inca mai absorb umezeala.
      Exista un lac special care se da peste, dar eu nu il am…si pana il voi achizitiona cred ca voi risca🙂
      Oricum, daca ud florile in exces si se uda si modelul de pe ghiveci nu cred ca se strica. Apa se usuca. Important e sa nu freci cu mana sau cu o carpa partea care s-a udat deoarece in momentul ala exista riscul sa se zgarie sau sa se strice.
      Aracetul folosit e din ala pentru constructii…asta aveam in casa🙂 Poate ar fi mai potrivit un adeziv mai rezistent la umezeala, dar stii cum e cand nu mai ai rabdare😀

  4. bebe86 spune:

    Super frumos!E fain ca ai o semenea pasiune…nu cerd ca as avea rabdare sa fac asa ceva!😀

  5. crissa spune:

    am sa ma bucur de fiecare in parte😀

  6. felicitari…..arata mai mult decat bine😉

  7. mikybt spune:

    buna,foarte frumoase ,inca nu am incercat tehnica pe ghivecele de flori.in schimb am mai multe intrebari si poate ma ajuti un pic.
    uite iti las aici adresa mea de e-mail si putem vorbi
    mikybt@yahoo.com

  8. mikybt spune:

    am nevoie sa imi explici cum se face cu categoriile,ca nu imi iese nimic,am blogul de curand si nu reusesc sa fac categoriile.de fapt am denumit o categorie,dar cand vreau sa scriu ceva ma pierd si nu stiu cum sa fac.mi-ar fi de mare ajutor

    • dana spune:

      Pai in momentul in care faci un articol nou selectezi de acolo categoria/categoriile in care vrei sa-l incadrezi sau dai „adauga categorie noua”.🙂
      Sper ca ti-am fost de folos. Nu e asa complicat wordpressul dar trebuie sa te obisnuiesti cu el. Si eu mi-am mai iesit din mana de cand nu am mai postat😛

  9. jello spune:

    ce super au iesit.

Lasă un răspuns

