Cristelnita de botez

Ma bucur ca am avut ocazia sa fac si lucrul asta. Si a fost o experienta mai mult decat placuta…am avut o satisfactie imensa sa vad ce bine a iesit🙂

Initial vorbisem cu fericita mamica sa cumparam garoafe, dar odata ajunsa in piata de flori am pus ochii pe crizanteme (mi s-a parut mai rentabil sincer…ca aspect ar fi fost foarte frumoase si garoafele, in ciuda asa ziselor superstitii).

O parte din flori mi le-a vopsit domnul din piata cu un spray special, care, a promis el, nu se ia. Si intr-adevar, nu s-a luat pe maini…foarte mult😀 dar rezultatul final a fost satisfacator iar cea mai buna rasplata pentru munca mea a fost sa vad ca mami, bunicuta si surioara (persoanele care au luat parte la pregatiri) au fost foarte multumite🙂

Ideea cu lumanarile nu mi-a apartinut mie ci bunicutei🙂

Daca vreti sa faceti asa ceva pentru o persoana draga, va recomand sa alegeti o pamblica din organza (sau alt material textil) din considerente estetice (din punct de vedere practic nu cred ca sunt diferente). Eu am luat, din lipsa de timp, ce mi-a dat florarul din piata.

Un alt sfat ar fi sa purtati manusi in cazul in care lucrati cu flori vopsite. Oricat ar promite florarul ca nu se ia, tot se ia. Si oricat de putin ar pata…se duce foarte greu chiar daca speli imediat cu apa si sapun😉

Acest articol a fost publicat în Idei&Tutoriale și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cristelnita de botez

  1. bebe86 spune:

    nota 10!f frumos dana!

  2. bubilove spune:

    superb ,danutza!
    bravo!!!
    si nu mai explica sa se inteleaga ca poate oricine sa faca ce ai facut tu ,ca nu se poate😛😀

  3. sab_sab spune:

    waaaa…super frumos!!! esti talentataaa

  4. danusza spune:

    Multumesc!!🙂

    @Sab, sa-mi spui ca nu se poate abia dupa ce incerci sa faci😉 s-ar putea sa ramai surprinsa de ce poate iesi dupa manutele tale.

  5. bubilove spune:

    cred ca mie imi spuneai treaba asta!
    eu nu am curaj sa incerc!😀

Lasă un răspuns

