Simpatic si amuzant pentru indragostiti: agrafe inimioare

Am reusit in sfarsit sa cumpar agrafe colorate pentru hartie pentru ce urmeaza sa va arat. Acum sa nu se inteleaga ca nu am agrafe in casa, dar m-au atras intotdeauna agrafele acelea micute si in forma de triunghi, deci total nepotrivite pentru acest proiect🙂

E o metoda buna sa-l faci pe cel iubit sa zambeasca😉

Acest articol a fost publicat în Idei&Tutoriale și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Simpatic si amuzant pentru indragostiti: agrafe inimioare

  1. sab_sab spune:

    hi hi! ce simpatic :))

  2. bubilove spune:

    simpatic foc
    dar eu nu-mi dau seama cum le desfac si daca mai sunt folositoare la ceva dupa ce le desfac

    • danusza spune:

      Pai nu le desfaci…le indoi pur si simplu de la mijloc, cum am schitat in poza🙂
      Adica indoi numai partea aia fara capete si o folosesti ca agrafa de hartie in continuare😉

  3. bubilove spune:

    nu iese😦
    imi agatai o unghie😀

    • danusza spune:

      Uuuu, ai grija la unghiute ca si eu mi-am jumulit una. Mai greu e pana reusesti sa indoi exact de la mijloc.
      Uite ca am gasit pe youtube filmulet…poate intelegi mai bine🙂

Lasă un răspuns

