Cercei fluturasi

Acesti cercei se pot incadra foarte usor in categoria „recycled art” datorita materialelor utilizate. Fluturasii sunt realizati din plastic de bidoane si atarnati elegant de un lant fin pentru a fi purtati de o persoana „verde”🙂

Acest articol a fost publicat în Cercei, Idei&Tutoriale și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Cercei fluturasi

  1. bebe86 spune:

    sunt super!!!
    ii vreau eu pt bubi!😛 :))
    cum ai taiat asa?

    • dana spune:

      Tot la bubi m-am gandit si eu🙂
      Pai am folosit un perforator cu model. Am avut dureri de maini o zi si jumatate dupa aceea, dar eram prea inversunata ca sa mai renunt😀

  2. crissa spune:

    vreau si eu :((

  3. bubilove spune:

    maiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    ce mumusei sunt!
    ma gandeam eu ca seamna la forma cu perforatorul meu!😛
    esti talentata,danuta!😀
    jos palaria!

Lasă un răspuns

