Quilling – personal challenge

Pasiunile se pot contura dintr-o discutie la o cafea cu o prietena buna… Astfel, vorbind despre pasiuni si lucruri care ne fac placere in general, prietena mea a pomenit de quilling. Mai citisem pe net despre aceasta tehnica insa din lipsa de materiale nu o incercasem. Acum m-a prins totusi intr-o ipostaza favorabila. Nu-mi lipseau lipiciul si hartia colorata (dupa ce, inainte de craciun am avut tangente cu tehnica origami, ajutand o alta prietena sa faca globuri – mai exact, morning glory kusudamas). Mai lipsea acul de rasucit pe care l-am incropit repede dintr-un ac de cusut (caruia i-am taiat urechile) infipt intr-o codita de trandafir.

Am inceput cu martisoare pentru colegele de la servici:

Am continuat cu felicitari de 8 martie pentru femeile dragi din viata mea:

 

Si am incheiat, pentru moment, cu o pereche de cercelusi (cadou de 8 martie) pentru o prietena foarte buna.

Quillingul e o tehnica minunata. Pacat ca pe la noi nu se gasesc foarte usor unele unelte sau nuante de hartie.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

