Introducere in bead-weaving…sau nu?!

Pe la inceputul lunii am vazut pe un forum de profil un anunt pentru un concurs. Si cum saptamana trecuta am avut parte de un weekend linistit, m-am apucat sa mesteresc ceva.

Ideea era sa faci ceva folosind una din tehnicile de bead-weaving (ce inseamna sa cosi margelute cu diferite stiluri de cusaturi).

Neavand tangente prea multe cu latura asta, nu am nici cine stie ce margelute de nisip. Asa ca m-am gandit sa fac niste margele din crengute de salcie.

Am incercat mai intai sa tai cilindre mici mici din crengute verzi, dar se rupeau foarte repede. Asa ca am ajuns intr-un final sa tai „margele” cilindrice lungi cam de 2-3 cm si cu diametrul de aproximativ 6 mm pe care le-am gaurit apoi cu acul.

Sa va mai spun ca mi-am facut degetele franjuri?🙂

Am cusut aceste crengute cu o cusatura de tip scara (ladder stitch) si peste am tesut cateva margelute de nisip colorate.

Din pacate bratarica nu a intrat in concurs. Aveam chiar dinainte banuiala ca nu se va califica datorita materialelor care nu erau tocmai in tema, asa ca am mai pregatit inca o bratara (bead-weaving adevarat, nu joaca🙂 ) pe care o sa v-o arat zilele astea.

Acest articol a fost publicat în Bratari și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

