Concurs „Sa invatam Bead-Weaving”

Dupa cum promiteam in articolul anterior, vin cu bratara realizata special pentru concursul de pe CDB’S.

E o bratara cu doua fete realizata in tehnica brick stitch circular din margelute de nisip de 2 mm si cristale (unele rotunde si fatetate si altele patrate) de 6 mm.

Peripetiile nu au lipsit…insa deja am uitat de ele cand mi-am vazut bratarica postata acolo, intre alte minunatii🙂

Et voila:

Daca vreti sa vedeti si celelalte bijuterii intrate in concurs si sa le votati pe oricare dintre ele, intrati aici.

Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Concurs „Sa invatam Bead-Weaving”

  1. mihaela spune:

    Buna, am vrut sa te votez dar nu stiu cum. E foarte frumoasa bratara si m-ar interesa si pe mine una, dar neagra, simpla.
    Te rog sa-mi spui daca imi poti face si mie una neagra (mail mihaelamari82@yahoo.com)

Lasă un răspuns

